Pedig nem gondoltam volna. Persze mindig érhetik az embert meglepetések. Hérvégén különben is furcsa dolgok történnek. Sokk-sok  furcsa dolog történik. Az egész pénteken kezdődött. Hihetetlen módon az egyik fickó, aki anak idején hozzánk lett küldve, hogy megtanuljuk leütni a rendeléseket, nos ő ismét ellátogatott hozzánk. NAgy boldogság. Mármint egyeseknél. Persze estére bulit kellett csinálni. Na itt kezdődött az ámokfutás.

Épp itthon voltam, és erősen fáradtan épp weeds-et néztem, nagy gondolkodva, hogy elinduljak-e, hisz a kedvenc kollégám le sem ment, csak akik komolyan megfontolják bármilyen körülmények között, hogy a Morrisons 2 sórakozóhelyre lemenjenek...brrrrmiért is. Elindultam, nem akartam az egész évadot megnézni. A fickónak itt volt ráadásul a felesége (aki németül beszélt, angolul nem - bárhogyan is viccesnek ígérkezett), és a vmikori "tanárom" - habár sohasem volt vékony, ám a két évvel ezelőtti állapotához képest még legalább plusz 10 kilóval gyarapodott. Fantasztikus módon, hiszen minden plusz csak a hasán hátán rakódott le, olyan volt mintha almába szúrtak volna 4 pálcikát.de rávettem magam! pontban 9 órára sikerült leérnem. Mélynövésű picsák már sorban álltak. Tudtam, hogy ez jót nem sejtet. Odaértem a kasszához. A kassza több ajtós húslényekból állt, akik hivatásszerű komor tekintettel fürkészték a befelé igyekvőket.

- Helló, szeretnék ....

- Egy ezres.

Itt tudtam, hogy semiképpen nem helyes kollégákra bízni az estédet. Egy egész ezer forintot le akartak rólam rántani. Egy egész ezer forintos bankót kellett volna ott hagynom, csak azért, hogy belépést nyerjek a " nem vagyok a Dokkban, ezért ide jöttünk a barcsinőmmel" típusú tündérek közé. Mély nyomokat hagyott bennem. Ezek után akár feltehetnénk, hogy tovább suhantam bulizni máshová. Nem, már csak itthon sikerült pride.hu/hirdetes.php csodaoldalt megnéznem, és végre megtudtam, hogy passzív aktív bi mit is takar a férfi férfi nemi szexuális aktus tekintetében. Többek között az alábbi csodával lettem meglepve

"Szasztok- bp-ek és vidékiek. szivesen szoplak és használhattok is bárhogy ha egészséges és higienia-t betartja mindenki. alkalmiakat és állandot is keresek kortol függetlenül is ha a méret szép nagy és tartos ia a merevedés. wc ben is perkban is bárhol ahol szereted. ha a barid nem kiván és te neked fontos hogy üritsél akkor keress -fénykép alöny ha van /farkadrol vagy magadrol mindegy. irj és üzenj. alkalmiszopo vagyok."

 

az "alkalmi szopo" gondlom valami olyasmi lehet, aki nem mindig kapható ilyen mocskos (és másik kedvenc kifejezésem a rengeteg húsevés miatt pedig persze a macis) dologra, sőt, még ő sem udja mikor kapható erre, de mindenképp alaklmi legyen, hiszen példál az állando szopo, vagy a sohaszopo az olyan...az egyszerűen olyan egyszerű, semmilyen. Tehát valójában az alkalmi egy életstílust jelent, olyan, mintha az ember vega lenne.

Semmiképp nem szabad őket egy levél alapján megítélni, végülis kiderülhet, hogy ő is vega :D

A bejegyzés trackback címe:

https://marcivagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr91670788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása