Eme fajta szórakozás amúgy is társadalmunk újkeleti gyümölcsi közé sorolható. Komoly adatok nem állnak rendelkezésemre, hogy vajon mekkora a magyar leszbikus kisebbség, de a tegnap este komolyan odatett. A látszám ellenére, vagy talán pont azért.

Persze én is egy leszbikus lányon keresztül tévedtem le. Ő azt mondta, hogy feltétlen le kell mennem, mert nagyon fogom élvezni.

Maga a buli a valamikor E-club helyén volt. Ráadásul még árat is emeltek (ez az adat nem múltbéli emlékeimből merültek felszínre), így a belépő 1200 volt.

Az első dolog ami feltűnt, azon kívül, hogy sokan vannak, hogy sok a fiú. Ez az érzés legalább 1 órán keresztül velem volt. Majd szép lassan kezdtem felfedezni, hogy megmagyarázhatatlan módon leginkább csak lányok vannak. Az álcázás viszont mesteri.

Két alaptípust különböztettem meg a bulin >>

  • big fat ugly - nagy kövér csúnya
  • big ugly - nagy csúnya

 

Ők töltötték be a tereket, és minden dimenziót. Éjfél felé már kezdtem megszokni, hogy senkinek ne nézzem az arcát, mert abból a nemi hovatartozást úgysem tudom megállapítani. Áh, tényleg hiú ábránd. Helyettük viszont a melleket kezdtem tüzetesebben vizsgálni. Ám itt is a csodák palotájában éreztem magam -értelemszerűen sokadszor. A mellek egészen furcsa módon néha a sörhas szerepét töltötték be. Pedig nem tűntek "lógósnak" (ez igézőjel nélkül is megállná a helyét), egyszerűen csak még eme testrészek sem mindig segítettek a nemi hovatrtozás megállapításában.

Rá kellett döbbennem, hogy férfiak nélkül itt is megjelennek a teritoriális - azaz helyüket megjelölő/védelmező lények. Ők azok big fat ugly típúshoz tartoztak, akik a melleik, és minden más testrészük tekintetében abszolút férfiként néztek "már" ki, ám még mielőtt úgy tekintenénk, hogy ennél további lépéseket nem lehet tenni...nos akkor nagyot tévedünk. Alapvetően fontos a súlyfölösleg. Eme könnyen felszedhető-nehezen ledobható nem csupán élelemforrás, és fűtés, hanem bizony mechanikai védelmet nyújtó artificial. Ez jobba kihagsúlyozza - különösen a kor előrehaladtával - a "macis" altípust. Ők általában 30-as éveiket járják, és majdnem minden esetben van rajtuk, velük egy aktuális barátnő. Ők idejük legnagyobb részében kidobósat játszanak (habár a hely fel van szerelve ilyen lényekkel alapból). Valószínűsíthetőleg plusz életenergiát nyernek amikor ezt a játékot űzik. Karukat körbefogják apakomplexusban szenvedő Nszk-s úszónőik nyakán, és csúnyán néznek. Szerintem passióból. Ugyanakkor a teritoriális jelleget leginkább egyedül lehet komolyan megmutatni. Ebben az esetben a súlyfeleslegre nehezedő mellek komolyabb kidomborítása végett még a kezüket is körbefonják a fentebb említett testrészeken. Így a 3-as védelmi alakzatot öltve kémlelik a füstös helyet, nagyjából 5 méteres látótávolsággal.

Persze beszámolóm egyoldalú lenne, hogyha nem említeném meg, hogy vannak szép lányok is. Kevesen vannak, és majdnem mindig van barátnőjük. Hiszen titkon a leszbikus nők is vágynak néha nőiességre - állítólag. Én úgy képzelem, hogyí valójában legtöbben azért jönnek le egy ilyen buliba, hogy ebből a körből sikerüljön kiszedni valakit. Ez egyértelműen nagyon nehéz lehet

Még egy különálló jelenséggel találkoztam. Őt Jay-nek neveztem, A jay és néma Bob film alapján. Ennek az elnevezésnek nincs különösebb miértje, hacsak az nem, hogy pont úgy nézett ki, mint Jay az összes filmjükből. Lehet, hogy füvet is árult, és ezzel jelezte a buliban elfoglalt helyét a többieknek.

A party előtt a lentre igyekvők összeverődtek egy helyen, ahová én is érkeztem. Állításuk szerint alapozni. Itt a bartnőm mellé ültem rögtön, akivel némi beszélgetés után jobban szemügyre vettük a többi lent lévőt. Az ő exbarátnőjének egy aktuális barátnője mellém került, átölelt minket, és at mondta, hogy szeret minket. Ez megható volt. Ugyanakkor az ezt követő mondata sokkal inkább.

És mondcsak te mióta tudod magadról, hogy meleg vagy?

A mondtat hagysúlya egyértelművé tette, hogy én csak meleg lehetek. Kiárándítottam.

Én heteró vagyok.

Félig nevetve, félig komolyan még hozzátette, hogy 'Jaj, de undorító' és már nem font körbe. Kiestem a belső körből, különösen azért, mert a 15 leszbikus közül mindenki meg volt győződve, hogy én is ONE OF THEM / egy vagyok közülük.

Mindenkinek ajánlom az Ilyen boridalmi bulik látogatását.

Tanulságos! :D

 

Szerző: M.V.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marcivagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr911636058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roze 2010.01.04. 19:32:13

Kedves blogtulajdonos:)mivel jómagam is jelen voltam ezen a bulin,meg kell jegyeznem hogy erőteljesen egyoldalú lett ez a beszámoló. Szánhattál volna ugyanennyi energiát a szép lányokra is mint a bigfatugly kombinációra,vagy akár a bölcsészlány szekcióra :)a hetero lányokra,meleg pasikra és sorolhatnám,akkor talán némiképp hitelesebb lenne és értelmesebb mert így egy szimpla fikázás. Ami persze ok így felháborodott hetero öntudattal hogy buzinak néztek csak ...sok sikert a továbbiakhoz :)

M.V. 2010.01.06. 12:07:56

@roze: mint írtam...sok szép lány volt.
ok, persze, én is láttam őket, sőt pont egy ilyen lánnyal voltam lent.
Ám ő maga is - saját elmondása alapján - leginkább bulizni, és nevetni megy le, mert komoly barátnőd nem nagyon esélyes, hogy pont itt fog találni.
Persze nekem erről lövésem sincs, de szerintem több volt az ijesztő Nszk-s úszónő.
Ha továbbra is olvasó leszel, hamarosan heteróbulikról is érkezni fog beszámoló.
süti beállítások módosítása